Miiiiin dag !

okej, vart ska man börja ? . .
Igår firades jag av mamma och dom :) duuuunder !
Becca ' underbaraste inlägget någon någonsin gjort' tack mitt hjärta ! ..







Skolan.. går dit, alla är helt kalla, sjunger för mig på samhälls lektionen :)
Sen så fick jag flipp för ingen äns la märke till mig. gick helt ensam i skolan..
Bestämde mig för att åka hem, sen så till Pernilla ut mig just då för en cigg..
Vi står ute och röker så kommer Natta & Verro och ställer sig med oss, och försökte "övertala mig" att vara kvar i skolan.
Sen så drog dom bort min väska oh jacka Och mobil.. Sen springer Verro&Natta ut och häller TVÅ HINKAR KALLT VATTEN PÅ MIG !!!!! .. Sen springer dom och köper ägg, aa och äggar mig som fan . .12 st ägg ! hahaha
Jag hade jätteroligt tjejer tack, speciellt när 'Ingalil' kom och skällde på oss haha psyk!!


Iallafall, duschade i gympasalen .. FÖRSTA GÅNGEN SEN JAG GICK TYP I hmm 4an ? :P hahaha ..

Här har ni två bilder från när jag blev blöt, sen äggad ;)



Åkte hem och duschade igen,  åkte till Gränby Centrum . Träffade min älsklings världens bästa bror,
Daniel Turunen
Tack för den bästa presenten bror, jag blev verkligen lyckligt glad, Tacktacktack!
Haha sjukaste dagen aso ..
Allt gick bra frånbörjan, enda tills Bror skulle köpa cigg till mig.
Daniel - En corner röd tack
Cpkassörskan - Har du legg?
Daniel - ja, varsegod.
Cpkassörskan - tack, Har du också legg?
Jag - Vadå legg, det är ju han som ska köpa legg
Cpkassörskan - Ja men du måste också visa.
Jag - Men tyvärr jag har inte.

HAHAHAHAHAHA aso det händer ju bara oss bror seriöst.
Och när vi höll på att ramla från cykeln ! HAHAHA aso vi är för bra vi två aso ..
Lämna mig aldrig bror :)  Du betyder Världen för mig

 Min present & min Duuuuuunder storebror <3





Åkte ner till vaksalatorg och ringde BecciBebbi ..
Gick och mötte henne, gick hem till henne med Lina och tittade på Desperet Housewifes . Skön!




Rebecca Smilevski.

Tack för att du finns i mitt liv, du är verkligen bland de underbaraste jag någonsin har träffat.
Jag är överlycklig för att du finns, du är verkligen en diamant. och Jaaa älskling vi har samma humör, skönaste jani ;)
Tack för "brevet" jag fick verkligen tårar..
BecciBebi .. Jag älskar dig <3
Shabibi kommer alltid finnas vid din sida, glöm inte det <3




Tack alla för alla söta sms & medelanden (: <3
Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: becca!

du é världens sötaste, :*

2008-09-30 @ 23:50:12
URL: http://rebeccasmilevski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0