Livet har sina goooda stunder ;)



Bott i Uppsala i tre veckor nu. jätteunderbart!
Har aldrig tråkigt ;) .. har inga planer att någonsin vända tillbaka till Gävle.
För här har jag allt jag behöver, Äkta vänner som alltid är där dom ska vara..
Jag föredrar att ni falska ska hålla er där borta, jag hade planer på att bryta kontakten med er men rätt svårt när man va kvar i råtthålan! Men nu när jag slipper se er, varför ska jag sitta och titta tillbaka?..
Jag vill ju helst slippa se er, och om jag ska behöva se er så vänder jag mig om ;)

Nazli&Parisa&Verro&Becca och självklart BroderDaniel .. mina stjärnor + BF 2b 




Becci - jag får tacka the devil for sending me the angel :)
Äntligen bor vi nära varandra <3
Tack för de senaste dagarna honeeeey :)
Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: becca!

ohhshi shabibi! <3 u are the best!

2008-09-16 @ 19:53:41
URL: http://rebeccasmilevski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0