Söndag;

Jag va och hälsade på min älskling idag, han har blivit lite bättre! Tack gud .. tack!
Det va verkligen underbart att se honom .. jag såg honom skratta för första gången idag.
Hjärtat du växer upp så fort, syster hinner ju inte med ..
Jag hoppas du får komma hem snart, det är tomt här hemma.
Jag vill höra dig gråta, skrika och bara hålla om dig tills du somnar ..



Jag tackar er för den jag är idag.
Jag har lärt mig av mina fel, misstag ..
Jag är inte så patetisk att jag ska sitta och fortsätta med barnfasoner som er.
Jag vet själv hur jag är, jag känner mig själv så j*vla bra.
- jag avgudar den personen jag är idag.
Är jag falsk mot dig? - Då har du förtjänat det..
Är jag äkta mot dig så måste du ha gjort förtjänt av det.
Nobody can break me, jag säger ju att what dosn't break me just make's me stronger.
Och det är just det ni har gjort, ni har gjort mig stark.
Jag vet vilka jag behöver i mitt liv och inte, jag är LYCKLIG!
Jag har ALLT jag behöver, och jag har kämpat för det också och I'v damn right deserved it.
Men fortsätt ogilla mig, prata om mig .. ( jag försvinner ändå ingenstans )
Det är inte jag som slösar på onödig tid på att snacka massa om andra.
jag lever ändå mitt liv, jag gör allt mitt hjärta känner för .. so go ahead, keep talkin'





Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: Leo Gilliland

Haha det förvånar mig inte, kolla på bilden bara. Dina läppar hade nog blivit snea om du hade gått dit :P

2009-04-06 @ 14:08:37
URL: http://leogilliland.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0