* Fredag

Jag är så himla trött!
Hajken är bland det värsta jag har  varit med om!  Usch för spindlar :'( 
Jag tänker inte skriva om det mer, ni som va där vet själva hur det va..

De nya kurserna började idag, jag blev intresserad av religionen men psykosocialt arbete blev nog inte en av mina favoritämnen. Och de vissa eleverna som har börjat i våran skola, ni har invaderat skolan på ett sånt otroligt negativt sätt.
Jag blir så irriterad när jag ser tjejer som aldrig mognar och bara söker efter bråk? Jag känner ingen av dom som person men att sitta och skrika om hur ni slogs och va ni ska göra med personen.. väx upp!

Nu ska jag vila ut innan jobbet! - Shabnam
Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha. asså alla saker vi gjorde sög ju men hade kul annars :)

2009-08-22 @ 01:09:22
URL: http://miself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0