ouh snap!

vad gör jag uppe?
jag som älskar att ligga i min vackra rosa säng och bara sova sova sova.. why am I still up?
det är la sånnahär tillfällen det är bra att ha en blogg? bara skriva en massa bullsh*

imorgon är alla lektioner inställda och vi ska sitta hemma och plugga till .. ett prov?
jag har ingen aning om Vad det är, vilket ämne det är och varför vi har det just den här veckan?

praktikens fördel va väl att man glömde studierna, iallafall för ett tag.
men nu är det bara att köra igång igen!

iallafall.. hun' ska på ett möte imorgon och efter det tänkte jag ta med henne på en föreläsning om heder i think.
det är farman som ska hålla i föreläsningen.
Västgöta nation kl.18! :)


en bra sysselsättning man kan göra 5 på morgon.
en vän du inte är nära, kör en lek och ställ frågor om varandra/ till varandra.
bra tid att dra ut tiden på hihi!


 My faith is in your hand's..
If its ment to be .. it will happend

Fashionize.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0