G-G

Hejsan!
Häromdagen var jag ute med mina dashi :), sen bärde dom in mig utanför brankos en snabbis.
Då gick en man förbi och självklart skulle dem driva med honom.
"hej, vad heter du?"
"hej, vet du inte vem jag är, jag är Rickard Flinga"

så började vi småprata, jag blev jätte chockad.
När jag var satt på tåget med mami en gång så läste vi om honom.

Han stack hem, och efter en stund dök han upp igen.
"du sa ju att du hade läst om mig, och min bok. därför vill jag ge dig min bok personligen och med min namnteckning"
..
Ja jag blev faktiskt jätte glad, för den här mannen har verkligen gått igenom så otroligt mycket i sitt liv, och han vet vad han pratar om.
LÄS BOKEN, den rekomenderar jag verkligen!



Idag bor han i Uppsala/Valsätra, brukar se honom ute vid gottsunda centrum. mycket trevlig och social man :) :P



S'yaaaaaa
Fashionize.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0