. .

Hejsan, jag kom hem från Göteborg i .. onsdags/torsdags?
Det känns verkligen inte bra alls, jag saknar mina vänner&kusiner så mycket.
Ammara o Pedram mina älsklingar följde med mig till tågstation och va med mig tills jag skulle åka, finns inte bättre än er <3 .. Oh dom kommer till Uppsala snart förhoppningsvis! : )

Just nu är jag i Gävle hemma hos Letti, men hon är inte hemma så jag sitter här med tjejerna, kurdi & golan & albi : )
Igår va det Franklins b.day så jag o kurdi o albi gick förbi för att säga hej men vi blev kvar där.
Det va faktiskt ändå skönt att träffa på gamla vänner, trodde inte att jag hade saknat människorna här lika mycket som jag gjort :P .. jag ska nog vara här i några dagar så jag hinner ha rätt roligt (:  .

'' samma gamla visa .. ''   orkar inte med dig längre.

S'ya
Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

puffan! saknar dig oxå. hur mår du? <3

2009-07-30 @ 13:43:36
URL: http://miself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0