Måndag;

Nu är det bara några få dagar kvar av skolan och det borde ju egentligen kännas befriande.
but noooo ..
En massa rester bara väller över..  Hur ska detta gå? 

Fredag's va dunder ..
Åkte förbi Ghazale's studentmottagning och lämnade en present lite snabbt och åkte iväg igen, trist men släkten väntade..
Sen åkte jag fel buss till Boland så Asir hämtade upp mig.
Vi hade faktiskt jefligt roligt, det blev en massa äta äta dansa dansa, och en liten tripp till 08 - va hemma tidigt på morgonens ärsel.

I slutet av veckan åker jag till Göteborg - WUHUUUU !!!
Ska bli så roligt att träffa släkten igen efter så lång tid!

Sen får vi väl se hur resten av sommaren ser ut för min del ..

btw, Gossip Girl va BÄST igår.
I love you to ..  say it again
I love you I love you I love you.
Fashionize.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0