Fredag; bebis?

Nej ingen bebis än..
vi har varit på sjukhuset sen igår eftermiddag.. bebisen har tydligen inte så bråttom att komma.
jag längtar. äntligen! .. det är dags idag, ängeln kommer ut!
den är på väg, den kommer bli mitt allt, det är du redan älskling.
du har verkligen fått oss och lida ett bra tag nu. Dags och komma ut!
jag sitter bredvid mamma i rummet nu medans dom undersöker bebisens hjärtrytm.
matin oh pari sover, amo mustafa sitter utanför och tittar på tv.

du är en liten sheytonak ( mashalla ) ..
mamma mår inte så värst bra just nu :( ..
och det finns inte mycket jag kan göra för henne,
förutom att bara sitta här och vara ett stöd.

det är snart dags ya'll..
im soon to be a big sister!!!

jag kommer uppdatera med mer snart.
nu får vi bara vänta och se..

lite bilder från igår/idag, i väntan på bebisen ..



S'ya
Fashionize.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0