Måndag; newrooz.

Hejhopp :) .
Igår fick familjen inte så mycket sömn pga min älskade lillebror.
Men jag vaknade upp vid 6 tiden och va ändå rätt pigg..
Matin och Mustafa var också vakna och dem hade lagat frukost så allt låg redan på bordet ;)
Jag fick skjuts till förskolan, och jag var där runt tjugo i 8.

Det var lite speciellt idag för vi firade newrooz.
två fröknar läste innebörden om newrooz,
varför den firas och vad dom här sakerna på bordet ( bilden nedan ) står för.
Jag och några andra fröknar och barn gick upp och
dansade lite persiska och så smaskade vi i oss en massa godsaker.

Här har ni några bilder från haftsin bordet och när jag & en av fröknarna dansar.





Big'S

Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: Halima

Say whaat?! you have a blog? :O So do I!!:D älskliiing! how r u? åhhh gud vad roligt med en bäbis i huset! I'm jealous... :) hur är livet då? puuuuuuuuuuuuuuuusss på dig! <3333

2009-03-25 @ 00:10:46
URL: http://halimasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0