Fredag;

Igår va det en skön dag:)
Resh väcker mig 8 på morgon och vi åker ner på stan, är där till 12 tiden, sen gick jag hem och fixade mig och träffade h'me och åkte ner på stan o träffar Yose o Hosse :) sen åkte hon till jobbet och jag började dricka.. vi gick runt på stan, 8 började jag jobbet. skämigt läge när man inte va på topp. efter jobbet blev det mer dricka. det slog till på engång, åker ner på stan o träffar grabbarna, åt lite och mådde pissdåligt. åkte hem med yose och såg hela vägen på bussen, deckade av på engång när jag kom hem.

Sitter hemma hos bror nu och är bakis .. usch usch, aldrig mer.
ska mot h'me snart och joina henne på jobbet ..


Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: Parisa

hahaha jag sov när du ringde:P

2009-05-01 @ 19:48:11
URL: http://farhadis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0