BLÄ!

Har haft en otroligt jobbig och tråkig och SEG dag!
Vaknade av en massa sms av några vänner, och självklart somnade jag om för att jag hade sovmorgon.
Oh när jag väl vaknar för att fixa mig ser jag inget längre, jag förlorar nästan känseln i benen och allt är bara suddigt. Så jag roopar efter mamma och ramlar ihop, hon bar in mig i rummet och sa '' fast än du 'verkligen' vill till skolan så måste du stanna hemma och vila''

Att ligga under täcket en hel dag kan verka mysigt i vissa fall..
Men inte idag, jag känner mig så ofräsch och seg!
Därför måste jag upp ur pyjamasen och sminka mig och byta om för att Orka!

Och för att känna mig peppad så blir det ju helt klart indisk music som ska spelas i högtalarna;) ;





Fashionize.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0