..

Spenderade min dag på Fyrishov med bästavän, Rahim&Nico :) .. 
I had a great time, förutom att jag kom 'lite' sent till jobbet.

Nu sitter man här framför datorn igen och tänker på framtiden igen, det är så mycket som snurrar runt i mitt huvud. Blir så förrvirrad. Och jag är framförallt mycket besviken på mig själv för att jag inte pluggat under lovet. Och jag bestämde mig för att öppna böckerna imorgon, men självklart så säger chefen att jag ska börja jobbet 15.  Oh när jag slutar är tidigast 18 .. pain? yes, för vem vill spendera ännu fler timmar i gotthuset?

Oh Ammi, jag tänker på dig  You know it!
Som jag sa, tänk positivt och allt kommer att ordna sig!
Jag önskade att jag kunna sitta vid din sida just nu och hjälpa dig igenom dethär. <3
Jag älskar dig babytwin!


Och här är en låt från 'Moe Rock'. En söt pojke från California, hoppas på fler låtar från honom ;)
Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: Ammi

I love you more twin! <3 så glad att jag har dig.

2009-10-30 @ 02:25:25
Postat av: Najim

Jag hoppas inte din chef sitter och läser vad du skriver om ditt jobb :D

2009-10-31 @ 07:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0