''Akut''mottagning..

MY ASS..
'' Jag är kokhet, men känner mig jätte frusen. Har spytt upp flera gånger, känner mig yr.. Blablabla ont i kroppen blablabla..''

''Du måste undersökas, men det finns ingenting akuten kan göra ikväll, just nu.. du måste till husläkaren imorgon''

Men WHAT THE FUCK? .. vad finns akuten till för?
Jag har legat och skakat som en idiot i över en timme, jag har ingenting kvar i min magsäck, är HELT tom.
Jag får ju helt psykos, jag är så svag i kroppen. Jag förstår inte ens hur jag klarar av att skriva, det gör Ont i mina fingrar.. Och det är inte enbart det som fått mig bli svag.
DU DIN JÄVEL, bara av att du klev in i mitt liv har du gjort det till ett helvette, det är självklart att jag blir dubbelt så svagare av att en skitstövel som du kom in i mitt liv och störde min dyrbara tid.
Jag är så förbannad, önskade bara att Ingenting va dåligt, att allt va som förr..
Din lögnare, du sveg och ljög för mig! - Du bevisade motsatsen.
'' Shabnam tro aldrig på rykten, folk älskar att förstöra, jag kommer bevisa för dig att det inte är så ''
GOH KHORDI!





Jag orkar inte missa skolan "/




Be och hoppas att jag inte är allvarligt sjuk!

- Shabnam

Fashionize.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0