* Måndag

Ikväll blir det ingen sömn för min del.
Jag vaknade kl 21, och har sovit sen jag kom hem från skolan. Intebra!

Idag kom waifey till skolan, det va verkligen härligt att se dig kvinna!
J o W skönheterna tillsammans, helt oslagbara! :)

Matin ( babai ) har kommit hem från Iran, det är så jävla skönt att ha honom hemma! :)
( Kameran lika så, dags för lite bilder snart tro ? ;). )

Men pappa kommer nog vara kvar där ett tag till, :/ han kommer nog missa min 18-års dag..
'' Pappa jag har 1000 fastrar/farbröder, och jag fyller 18! Ni kan inte snåla på att köpa en massa guld till mig''..
'' Shabnam, hur ska jag säga? '' shabnam säger att vi alla måste köpa guld till henne?, Det hade varit en annan sak om du va här''

..

Idag känns allt så mycket skönare, jag tänkte inte på allt som hänt. ( snabbläkning på G ? ) hihi
Snart är det matdags, och senare den vanliga kvällspromenaden (ettmåste)

See you later alligator ..
- Shabnam
Fashionize.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0