Never again ..

Man brukar säga att man ska skriva ner allt när man mår dåligt?
Att allt kommer kännas så mycket bättre efteråt, så det är just det jag kommer att göra nu. Inte för att ni ska ha något att läsa, utan för min egen skull ..


Mitt hjärta känns helt krossat, samtidigt som det känns som en befrielse att det är över. Jag behövde ett avslut, jag orkade inte undra hela tiden.. väntan va värst. - men inte nu längre!

Nu kan jag gå vidare med mitt liv, utan att känna att jag föråder eller sviker.

Åh det är så jävla jobbigt, vart jag än går så förföljer det mig! Allt va mitt fel från dag ett, jag lät muren jag byggt upp falla, jag öppnade mitt hjärta.  ( Fast jag visste att jag skulle få uppleva den här dagen )

This is the last time!
Vill aldrig behöva gå igenom det här igen.
Jag hoppas att jag aldrig mer behöver se, höra dig!

Hata jag har svårt att göra, men förlåta och glömma kommer jag aldrig göra.


Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: Wafa

Allt kommer ordna sig shabbiieee <3 Tiden läker alla sår I guess :)



Btw, så himla gullig i ditt senaste inlägg om mig och Jossan, tack älskling!

2009-09-08 @ 00:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0