BJ - You just have to come!

Jag har fortfarande inte lagt in bilderna från bröllopet men senare idag, I promise!
Jag ville bara skriva att den 10 maj är det min studentskiva på Birger Jarl (Uppsala), BE THERE!
Temat är film, alltså ska man klä ut sig till filmstjärnor etc.. Men själv ska jag ha klänningen jag visade något inlägg tidigare.

Idag blir det bara och vila & hälsa på i café 756 (bandstolsvägen) ..
Och snart ska vi redovisa vårat projekt heder ..
Kanske har ett diskussions inlägg senare ;)


I ad0re you!
Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: Minnie

O va roligt, vart i usa? Jag ska själv till La i sommar :)

2010-04-26 @ 18:00:12
URL: http://www.minnies.se
Postat av: Parisa

DET ÄR FILMKARAKTÄRER SHABNAM

2010-04-26 @ 21:47:42
Postat av: Minnie

Hej! Jag ska plugga på UCLA, när åker du till LA? Har du släktingar där?

2010-04-27 @ 11:08:30
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0