Det är inte mycket kvar.. Snart åker jag, snart ska jag lämna allt bakom mig (iallafall för ett tag).
Det känns otroligt nervöst men vill man komma nånstans i den här världen så måste man ta sig i kragen och följa sina drömmar.

"Jag tkr du gör så vackra inlägg ibland. Det här var fint. Ditt hjärta skiner för oss som läser. Och ditt hjärta är stort, O din mamma är sååå vacker, hennes kärlek till shayan lyser o gör henne till den vackraste kvinnan på jorden, för de är så fint moderskärlek, hade ingen egen mamma vid liv, men ser skönheten genom andras kärlek. :) Kram till er"

Tack så mycket för den underbara kommentaren, jag visade upp den för mamma och vi båda fick tårar i ögonen. Det betyder så mycket att läsa. Jag är evigt tacksam till mamma, för hon har gått igenom så mycket i hennes liv och hon är en så stark kvinna. Och hon är världens bästa förebild! Hon har aldrig lämnat min sida även när jag sårat henne som mest, och efter alla år så har jag lärt mig att kunna uppskatta henne mer och mer. Och jag beklagar verkligen din mor.

Uppskatta de ni har i erat liv, ta aldrig någon för givet.. I Alla relationer ska man ge & ta. Ta vara på era äkta!


Min hjälte, min ängel, min förebild.. mitt allt
Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: Minnie

Hej, undrar vart du ska åka?

2010-04-26 @ 13:57:02
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0