Wupwup!

Klänningen kom idag, ett stort plus för Nelly's service ;) ..
Och idag har jag beställt två till klänningar men det kommer bli antingen eller.

Om jag inte skulle kunna välja så ber jag om er åsikt, annars så får det bli en surprice, like the graduation dress!
Och nu återstår det att färga håret & köpa skorna till mina kläningar!:)


Nu har jag lekt med mina egna naglar, klippte de lite kortare och hade på french.
Och snart kommer Lelle och ska fixa om sina.


Ja, jag vet att jag måste göra något åt det där håret!
Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: Sara

ja tkr att ditt hår är fint! :P haha skor skor skor

2010-04-16 @ 07:49:03
URL: http://zebranpasavannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0