Boring.

jag trodde att jag skulle ha så mycket att skriva om då jag kom.
men det enda som händer här just nu. och det har mesta dels att göra med att det är ramadan just nu.

mina dagar den senaste tiden har sett ut så här
sova på morgonen
vakna på eftermiddagen
titta på tv
sitta vid datorn
sova.
Ska försöka tvinga mig upp tidigt på morgonen så jag kan sova lite tidigare om kvällarna

Jag ska försöka få det att bli mer intressant, jag lovar..
Det jag kan dela med mig just nu är att jag har köpt biljetten hem & att jag har börjat packa för att se hur mycket plats jag har för andra grejer att ta hem.
Så det blev en hel väska full med kläder jag lämnat kvar, 2-3 par skor & hudvårdsprodukter..  och det kommer förmodligen bli lite mer innan jag hinner hem.

För att bloggen inte ska vara helt ointressant att besöka så ska jag försöka skriva lite varje dag, även om jag inte gör något.. & bilder får bli ego bilder så det inte ser så dött ut med massa text!

jag får tacka mina trogna läsare som orkar med den här tråkiga bloggen! hihi



Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: Faranak

FIN DU ÄR GUMMAN MIN, YUMMY VILL ÄTA UPP DAJJJ. Hehe de e bra!!! Okej, vad kul vilken dag är du hemma? Hinner du rösta till 19 september? Och får jg beställa en present, ett litet öga, midoni az on chesma... Om man kan sätta fast den på ett sätt, dostdaram ro kaleskash bezaramesh... Du vet va jag menar min snygging... SKRIV SKRIV. Ta kort me webcamen, spela roll hur dom ser ut men dom ska va nya. Och... innan du åker, gå ut, varför sitter du hemma hela tiden hjärtat. Gå på marknader, får man bada där på stränder ? För du vet att i Sverige e de HÖST NU!!

2010-08-29 @ 11:46:32
URL: http://fyourightback.blogg.se/
Postat av: Sara

je t'aime <3

2010-08-29 @ 13:27:39
URL: http://zebranpasavannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0