Sömn, vad är det?

Okej sova till 16-17 på eftermiddagen lyckas jag med. Men jag känner mig mer sliten än att sova sent och vakna tidigt!. Den senaste tiden har inte precis vart den bästa, vart sjuk i snart två veckor och sover som en nattuggla.

Imorgon ska jag ta mig i kragen & dra mig till salongen en sväng och fixa ögonbrynen & kanske få mig en pedikyr. Jag tycker jag att jag förtjänar ...

Skönt att jag åtminstonde haft sällskap de senaste nätterna när jag inte kunnat sova. Men jag måste ta tag i det här med min dåliga vana. Lillkusinen ska åka till iran snart & faster o hennes man jobbar hela tiden. Jag måste hitta på något som får min sista tid här att forsa förbi!

Okej enough. Nu måste jag försöka sova! Klockan är 7 på morgonen här förfan! Solen har gått upp.. ohmy!

Fashionize.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0