American fling on the bus.

Gud vad mysigt det kan vara att bara få ett samtal av en så trevlig
människa som vill ut och bara sitta någonstan och ta en långfika.



Vi satt & pratade om exakt allt ifrån himmel & jord.
Och det var ju roligast på vägen hem när en gullig yngre pojke sätter sig framför oss.
& Klockan han hade var BLINGBLING, så jag kände att jag var tvungen att visa upp min med HAHA
Nej men vi började prata och så berättade han att han bodde i Amerika
men är i nordpolen under vintern, VARFÖR?

"yeah just come to my house when you come to America *fling*''

Jennifer, du gjorde min Fredagskväll! :*
Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: jennifer

<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-12-17 @ 21:57:47
URL: http://jenniferlapunov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0