GIVE ME A KFC SANDWICH NOW! :D

Hannie sov över inatt &
imorse gick jag iväg till stället jag skulle lämna cv till, men ingen ansvarig var där
Just när Jag skulle dit, så jag får gå dit imorgon igen.

Tessi kom förbi & fixade naglarna o' så catchade vi upp.
Det var verkligen FETT längesen vi sågs!
Mysigt att träffa dig stumpan :* ..


O' jag fick just ett samtal av min faster i Kuwait,
fyfan vad jag saknar den tjejen!
mihi, I wanna go back to kuwait!


Aja nu ska jag och lillebror fortsätta sjunga Baby baby baby baby ...
Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

haha sött :D



sv: ja! Det är många som säger att det är lite krongel med det, ska se om jag kan fixa!

2010-12-17 @ 10:23:04
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

hihi :) Vad ska du göra ikväll då? :) Fredagsmys kanske?:)

2010-12-17 @ 13:27:45
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0