Jag älskar ju Göteborg så innerligt.

Dag ett började bra.
Jag hann gå på det efterlängtade mötet (Vaknade 8), så det är bara småsteg kvar tills målet!
Jag kollade upp mina problem, som jag dragit ut på jätte länge.
Åt frukost/lunch ute med MARI.
Träffade Sara&Sandra o' gick runt och handlade lite smått & sedan åt ute igen.
Träffade på Shabbu vilket var UNDERBART o' sedan åkte jag hem till Frölunda,
gick ut till torget med mamma o' co. för att handla lite julklappar!

Imorgon blir det en tidig morgon likaså.
Ska på stan o' handla lite ansiktsbehandlings presentkort o' följa sara till en frisör och köpa ytligare fler julklappar.

Uuh' vad mycket text det blev nu.
Men ni ska ju få läsa om vad jag gör här i Göteborg.

Dags för lite kort.

Min frukost!

Marmari!

Kolla ögonbrynen & hårfärgen .. so fresh fresh fresh

Lillen börjar bli så stor ♥
Fashionize.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0