Say Aah ...

Jag har funderat ett bra tag nu på om jag ska sluta jobba (iallafall på vardagarna) för att kunna ha mer tid för mig själv? .. Att kunna börja träna igen, lägga ner mer tid på studierna osv. Men o andrasidan är jag så beroende av att jobba, what'a girl gonna do?

Idag va min lediga dag och jag vaknade rätt hyfsat bra för att hinna plugga, men nejnej det hann man inte, och nu sitter jag hos mammas kompis och väntar på att vi ska hem så jag åtminstonde kan komma igång lite ikväll, för imorgon blir det jobb och ingen tid att lägga ner på studier .. :/



Baby'S ... Önskade att pengar&lärdom kom utan att man behövde anstränga sig
Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag har lindat in benen i plastfolie efter rakning och lotion, dom blir lena som ALDRIG förr.Testa!

2010-02-06 @ 23:43:16
URL: http://ninajosefinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0