Give me strangth

Först ville jag ge upp helt och hållet när det gällde mina studier.
Men som vanligt så sitter mamma och predikar, och jag kan aldrig säga emot mamma.
Hon kan alltid övertala mig.
Så nu sitter jag och går igenom mina rester, och får hjälp av henne ♥ .. I can if I want to!

Nu är en sak avklarat iallafall, dags med resten ..
God please help me trough the last months, jag vill verkligen klara av trean!

Först och främst måste jag börja gå på Alla lektioner och hålla koll på inlämnings/prov datum!

Baby'S .. Never give up the important things in life

Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du klarar det, bara tro på dig själv

2010-01-27 @ 21:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0