Love to sleep ;)

Så skönt att bara så sova ut idag! Det behövdes verkligen..
Igår kväll pratade jag med en nära vän till mig och vi började prata om våra bloggar, och så fick jag kommentaren att mina inlägg är jag själv som bara förstår lmao, att jag är för hemlighetsfull?
Det är la bra det med, men ointressant för ens läsare? please do tell ;)

Jag ska iväg nu och köpa hårfärg tänkte jag ( igen ) .. den här gången ska jag färga håret mörkt fast inte Svart för jag kommer nog ha i slingor och sånt till sommarn :)
Äh, ni får helt enkelt se hur det blir sen :)

Hjälp de drabbade i Haiti

Baby'S .. måste engagera sig lite mer på bloggen?
Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: Sara

aw, you made my day <3



Detsamma min käraste kusin!!:)

2010-01-23 @ 21:15:46
URL: http://zebranpasavannen.blogg.se/
Postat av: faranak

hahaha men jag älskar o läsa dn nu så skönto få dive in to your life o forget bout my own a little... Känns som ettliv tusen drömmar bort näjah sj levde som en tjej som dg. Fan gjort e gjort...

2010-02-26 @ 22:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0