Surrender Dorothy

Jag saknar dig somAli Jimcale.
Du finns fortfarande i mina tankar, oavsett hur lång tid det tar kommer jag aldrig glömma dig, ditt leende och ditt prat..

Satt och tittade på Surrender Dorothy, och det fick mig att tänka på Ali hela tiden..
Varför han lämnade oss, varför han lämnade sådanna spår. Man glömmer aldrig, men det blir bättre med tiden.

Värdesätt det ni har, för man vet aldrig när man kan förlora't..



Baby'S .. death is worse for us that is alive then does who left us

Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: Jasmina Aziz

ouhh tack, brukar läsa din blogg faktist ;) hehe

2010-01-24 @ 17:00:45
URL: http://jasminaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0