Ingen bra update.

Jag har varken haft tid eller ork att uppdatera de senaste dagarna.
Men jag kan skriva lite för er vad jag har vart upptagen med.

Min kusin fyllde år häromdagen och vi hade en stor fest, det va så fullt här hemma att det inte fanns platser att sitta på längre.
Jag träffade på en person här jag inte trodde jag skulle se, iallafall på det sättet.
Jag har varit i salongen & bara varit.
Varit ute med Khokh & shoppat, varit ute och ätit .. umgåtts med Zeena.

Imorgon ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, och jag vet fortfarande inte hur det blir med mina planer.
Men jag kommer förmodligen komma hem och hälsa på ett tag för att fixa lite grejer..

och jag ska inom kort köpa en blackberry & ge min nuvarande telefon (Nokia N97) till min faster ^^ - jag har haft en dålig vana att aldrig kunna behålla en och samma telefon under en lång period. Men det här slår priset, har haft min telefon i 1 månad och nu är det dags att byta ut den.




Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha, klockrent! hem till sverige? let me know

2010-07-30 @ 11:36:40
URL: http://zebranpasavannen.blogg.se/
Postat av: Jasmina

Fint ditt hår har blivit

2010-08-04 @ 22:43:42
URL: http://jasminaazizs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0