Bad update

En liten sammanfattning av min vecka.
Praktiken har börjat, och egentligen har jag inga vidare kommentarer om det heller.
Idag hade jag ingen ork i kroppen, efter att ha vaknat upp halv 7 la jag mig ner igen för att sova ut.

Jag har fortsatt börja kolla på Entourage igen.
Blir konstigt nog mycket motiverad efter den serien..

Och tiden går allt för snabbt..
Bokat biljetterna hem till faster
Jag har fått hem ansökningsblanketterna
Ska gå på utbildningsmöte (?)
Gjort klart mer än hälften av skolarbeterna

Och massa massa mer ..
Det är så skrämmande men det börjar kännas verkligt, och det är lite pirrigt.

När det närmar sig skriver jag mer officiellt och detaljerat om vart jag ska och vad jag håller på med..

Tills dess ..
Live your life to the fullest cuz it may be your last day..
Fashionize.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0