"/

Varför känns det inge vidare?
Om 1 vecka (fredag 4 Juni) så tar jag äntligen studenten.
Den dagen jag längtat efter så länge, men vart är känslorna? varför känner jag mig tom för?
Jag blir nästan lite arg på mig själv, jag borde ha fjärilar i magen, ha ett skratt på läpparna.
Jag känner även ingenting att flytten närmar sig!? Jo visst ibland kommer tårarna när jag tänker på vilka jag ska lämna och hur långt bort jag kommer att vara.

Idag hände det en sak här hemma, och sömnen va inte den bästa. Fortfarande känner jag mig halvvaken och halv deckad. konstig känsla.. som om det är Söndag

Ska hoppa in i duschen nu och försöka slappna av lite.


Fashionize.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0