Vinterdepp.

Det är SJUKT hur det redan har börjat snöa & att det redan är mörkt.
För en timme sedan ville jag byta om och lägga mig för jag trodde det var runt 9 - 10 ? :S


Jag har sjukt tråkigt, måste iväg oh köpa lite cancer o' gå runt med baby en sväng.
Ibland är det skönt att vara ensam, men jag vill inte det ( MARMAR COME BACK )
Usch det är så jobbigt att bli fäst vid någon som bor så långt ifrån.


Impuls trippen till stockholm mitt i natten.

När mari förlorade sin katt fobi & vi var hemma hos Lenita o' städade, vilade o hade det mysigt.

Vattenpipa på sivia torg med gullisarna som inte fick vara med på bild.

Sista och nästan den mest äventyrsfulla kvällen!

Det blev inte mycket sömn alls den kvällen men jag vill ha tillbaka min lillesyster här hemma!!!

Fashionize.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0