Aj!

Hundarna är i en konstig period där de bråkar hela tiden, biter varandra & släpper inte taget!
Och jag var ensam hemma o pratade i telefon med min far o' plötsligt började 4 av hundarna bråka, och jag försökte skillja på dom och alla fyra bet mig på något sätt. & det är verkligen ingen vacker syn, jag grät så mycket att jag knappt kunde andas.

Jag borde kolla upp fingrarna men det tror jag inte kommer hända -.- oh eftersom att mina kläder är smutsiga/blodiga vägrar jag ta tåget hem så nu väntar jag på att mamma o dom ska komma och hämta mig.
Jag ska ta med mig två av valparna hem nu så dom kommer isär lite smått.. Hoppas bara jag slipper bli biten igen för jädrans vad ont det gör !!!
Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

VAAAA, Stackaaarn'!!!!!!! Gå till sjukhuset-rabieees varning

2010-10-13 @ 20:54:14
URL: http://zebranpasavannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0