RYAN LESLIE.

En av de bästa dagarna i hela mitt liv, jag fattade verkligen ingenting just då.

Men nu, nu känner jag pirret :S jag funkar backwards haha

Men helt seriöst, det var verkligen en minnesvärd dag.

Och som sagt, det var verkligen världens bästa födelsedags present.

Något Stort måste hända för att kunna överträffa det där (;

Alla som känner mig vet att jag kan vara jätte klumpig av mig ibland.

&' just den här kvällen blev en sådan gång, jag gick rakt in i en glasdörr, alltså? haha

 

 

UNDERBART SÄLLSKAP!

 

Förbandet; Newkid

Och den efterlängade Ryan Leslie

Jag tappade nästan rösten i några timmar efter att ha skrikit så mycket när han började sjunga min favoritlåt.

VÄRT!!:D


Fashionize.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0