'-

Idag kände jag en sådan stress.
Jag börjar känna pressen inför packningen & att skriva ut biljetten och en massa andra ärenden & saker jag måste hinna med .. Måste skynda på innan det blir försent, jag vill ju inte behöva stanna mer än det här.
Och det är enbart för att jag inte kunde börja jobba & att jag suttit och gjort nästan ingenting.

Annars hade jag lätt stannat kvar ett tag till ..

Jag gick ut med faster & hennes vänner idag. Vi åkte hem till en av deras vänner och satt där några timmar. Kanske inte världens roligare, men jag fick byta miljö lite.
Och jag pratade med mamma & min älskade lillebror.

Jag ska be mamma filma honom lite och sedan lägga upp det. Ni måste bara se hur han beteer sig & vad han säger. Jag vill ju bara äta upp honom! hihi

Dags att flytta mig ifrån datorn och titta på film med faster o' shojaei.


Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: mywaytoislam

aaahw din lille broor verkar super gullig som han säkert är. Vill äta han med... även om jag bara ser han på bild ;)

2010-09-15 @ 17:26:07
URL: http://mywaytoislam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0