"Du är behövd & det har både sina för- och nackdelar"

Jag är stark, jag må vara på ruta ett igen men jag tar mig alltid upp och kommer ett steg närmare mitt mål.
Jag tror på mig själv och jag vet att jag kommer att klara det. Jag har aldrig behövt få det bekräftat av min omgivning. Men jag har nu fått bevisat att jag har många som tror på mig, och som vet att jag kommer att klara allt. hihi ibland kan det vara skönt att få höra ''hur mår du'' & veta att vissa vänner finns där utan att ens behöva höra frågan utan du bara skriver/säger det du känner till den personen! :)

Jag kommer aldrig kunna tacka tillräckligt mycket och säga hur tacksam jag är över mina vänner.
Nej nu vet jag inte om jag ska upp och äta något eller om jag ska försöka få några timmars sömn!

Vill fortsätta titta på Greek. (this ain't good) :|



Jag tänkte först nämna att jag ville skriva ett inlägg om en person som jag ser lite som en insperation men när jag tänker efter så spelar det ingen roll vem det egentligen är. Så länge hon inspererar mig så räcker det. Hon får på sina sätt, mig att tänka på att man aldrig ska döma någon för dens yttre utan man ska våga se .. see inside the book, read the story about the book and not only judge by its cover.
(det är ingen person jag känner personligen. mer utav en 'känd' person)
Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: åsa

hihi men tell me :) okej ja men fan va nice, jag é på!! längtar.. <3

2010-09-09 @ 21:43:32
URL: http://asssa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0