Fail!

Eftersom att jag va helt slut igår så är det okej att jag vaknade nu hihi ..
Jag ska lägga upp lite bilder från när de gjorde mitt hår till kaos.
Såg ut som att jag hade fått en blond vattenmelon på huvudet, och min faster fick panik för hon såg på mig hur onöjd jag var, att hon gick till min favorit hår stylist och sa ''snälla gör om shabnams hår innan hon börjar gråta'' .
(Inte mitt fel, jag är bara allmänt petig) hihi ..
PANIK? Ja! haha

En indisk tjej vet hur mycket jag älskar allt med deras kläder, henna tatueringar, musik osv osv..
Så hon ville fixa en henna tatuering på min hand. Men den blev inte heller världens finaste, men det gick inte precis att göra om den. Men det är ändå roligt att kolla på min handflata för det ser ut som en solstråle :D
nästan som en solstråle ... haha
Fashionize.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0