Nattuggla

Jag har haft ännu en tråkig dag .. Jag fick några timmars sömn, vilket förmodligen kommer göra det svårt för mig att sova på några bra timmar.

Idag fick jag iallafall lite gjort här hemma, städade lite här hemma medans faster & hennes man är på jobbet. Här i Kuwait finns det hemkörning på nästan all mat, men jag förstår inte hur det inte finns hemkörning på sallad. Har längtat efter en chicken cesaer sallad jätte länge nu! :( buuuuh


Min livs glädje. Att se dig lee gör min dag ♥ Hela mitt liv önskade jag ett syskon, och efter 17/18 år fick jag min lilla prins, och jag kan inte förklara med ord hur lycklig och stolt storesyster jag är.
Jag AVGUDAR dig Shayan!
Fashionize.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0