SHABNAM ♥ GRΣΣK

Jag har fastnad för den här serien av någon anledning. Kan vara för att jag försöker leva mig in i det här lilla triangeldramat mellan Evan, Casey & Cappie .. Allt annat i serien är något jag försöker orka titta igenom. Och nu när Cappie o Casey är back together så älskar jag att titta på Serien ännu mer.

Jag har inte sovit en enda sekund i natt. Jag har bokstavligen inte sovit alls. Istället har jag suttit och tittat på några avsnitt hihi .. Och nu måste jag hitta något annat att göra när de avsnitten jag sett är på tv. hmm, kul.

Men en sak jag saknar ... ENTOURAGE ♥ längtar efter att få åka hem & sätta mig vid min andra dator och titta på mina sista säsonger!

Fashionize.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0