Myskväll'

Dont you just love movies?
Igår åkte jag hem till min underbara Khokha.. Av någon anledning så sover jag inte överdrivet mycket när jag är hemma hos henne. Kan det vara för att jag trivs så bra där eller för att jag inte är van att sova där? hmm ..
Iallafall, hon är nästan helt klar med lägenheten nu & det har blivit så fint! Jag tog bara kort på vardagsrummet medans vi satt & tittade på film. Ni får kanske se resten av lägenheten nån annan gång :) .. Ojuste, vi gav snowflake (katten) en liten dusch :)

Our family wedding, Love at first hickup, Why did I get married too ... filmerna vi/jag tittade på.
.. Snart blir det dags för mig att skriva ut min biljett, göra iordning väskorna & mina grejer för innan ni vet ordet av det är det dags för mig att komma hem igen.
Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: Faranak

ur cute the crib is cute the cat is cute... MISS U CUTIE, Love yaaaaa

2010-09-02 @ 13:51:23
URL: http://fyourightback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0