Broken angel

Drömmar som blir till verklighet.
Suget efter att stadga sig, skaffa eget (både hem o' företag) har aldrig varit såhär starkt.
Jag menar inte att jag vill gifta mig o blabla .. Men förstå känslan, att ha allt planerat, ta tag i allting stegförsteg.
Jag har sååå mycket jag vill göra men vet inte hur jag ska börja.
Börja med att spara som mamma alltid säger.
Men när har jag sparat klart?
Har aldrig varit så sugen på att flytta tillbaka till Kuwait som nu..
Att börja jobba där och kunna spara o slösa som jag vill.
Äh, gaggar för mycket nu. Tror inte någon förstod något utav dethär jag skrivit.
Men sålänge jag själv fattat o fått det nedskrivet så!
You have it all but you still can get much much more.
Never give up your hopes and dreams.
Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: sara

du är vacker!



Saknar dig med, när kommer du hit?PusokRAM!!!!

2011-04-17 @ 17:49:58
URL: http://zebranpasavannen.blogg.se/
Postat av: vickan

sv: sv: okej :)

2011-04-17 @ 20:05:19
URL: http://elisabethvicktoria.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0