Wifey n' Hannie ♥

Godmorgon!

Igår blev det filmkväll med några vänner wupwup!
Sen åkte jag hem, o' eftersom att tvn inte funkar just nu va mamma o lillen hemma hos grannen o tittade på film.
Så trött som jag va deckade jag där .. mmmh!

Nu blire frulle o' därefter IKEA!
Älskar att vi äntligen fixar här hemma ..


Här är några få bilder på mig o' lillen när vi busar o' posar på framför kameran!





Här ser ni förresten lite hur min nya hårfärg blivit..
Jag fick inte hemsk utväxt eller hemska ögonbryn! WUHU det vart inte misslyckat.
Så hädanefter blire jag själv som gör min utväxt, damn im good ;)

Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sötnosar, båda två! Gud vad jag har saknat dig faaaan asså hoppas verkligen att vi ses snart asså då menar jag snartsnart vad gör ni på påsklovet?? :)) Miss u your little sister <3 <3

2011-04-05 @ 09:36:21
Postat av: SANNA

SV: Härligt :D Det är bara bra med mig! :)

Har det härliga "sommar vädret" kommit till dig också? :D



KRAM

2011-04-17 @ 18:28:06
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0