Äntligen Ledig!

Den efterlängtade dagen är här. Jag var ledig idag o' förhoppningsvis imorgon enligt planerna :)
Jag var hemma hos mina underbara släktingar i Svartbäcken & spenderade natten där.
På morgonen tog jag och lillsysslingen ett bad o' lekte i massa massa skum!
Trassel blev inte av i Fredags så jag ska förmodligen ta ungarna på Onsdag eller Torsdag istället direkt efter jobbet.

Nu ska jag ha lite Shabnam time o' spendera tid på mig själv o' mitt yttre ;)
Senare får jag se om mobilen vill kopplas med datorn så jag kan lägga upp blev nagelbilder .

- SO LONG
Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

D:

2011-02-07 @ 23:55:51
URL: http://zebranpasavannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0