Tidsfördriv

Hur gammal är du om fem år? 24 (25 i september)

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Moe, Hanna, David o' Anton(?)

Hur lång är du? ca 165-67 cm.

Vilken är den senaste filmen du sett? The Switch

Vem ringde du senast? Rezo.

Vem ringde dig senast? Sarah <3

Hur löd det senaste sms:et du fick? ''Kojai?'' (Vart är du)

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms, alltid kul att titta tillbaka.

Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

När såg du senast din mamma? Tittar på henne just nu.

Vilken ögonfärg har du? Brown.

När vaknade du i dag? 08.40

Var tror du att du befinner dig om tio år? I Usa.

Vad fick dig verkligen att skratta senast? Att skratta på riktigt? - Varje gång jag o frugan äter på Donken.

Hur stor är din säng? Tillräckligt stor för mig o' min katt!

Vem sov du senast tillsammans med? Shayan.

Sover du med eller utan kläder på dig? Pyjamas! :D

Hur många kuddar har du i sängen? 2-3

Vilka städer har du bott i? Bara i Sverige? Hallstahammar, Falköping, Göteborg, Gävle, Uppsala.

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? SKOR!

Är du social? Lite för social tycker jag nästan..

Vilken är din favoritglass? TWISTER!

Vilken är din favoritefterrätt? Kladdkaka!?

Tycker du om kinamat? Oja!

Tycker du om kaffe? Äh, duger! Är mer av en té person.

Vad dricker du till frukost? ApelsinJuice.

Sover du på någon särskild sida?
Helst längst in, men om det inte finns nån vägg. Höger.

Tycker du om att mysa/kela? Miiiih! Mysa ♥

Är du en beroendemänniska? Tror jag inte..

Vill du ha barn? Ja, om jag vill! Längtar efter att bära på en liten bebis.

Kan du några andra språk än svenska? Engelska, Persiska, Kurdiska.

Föredrar du havet eller en bassäng? Havet!

Vad spenderar du mest pengar på? ... skor & kläder :$

Äger du dyrbara smycken?
Bär dom runt min hals.

Kan du rulla med tungan? ja

Sover du med gosedjur? Nej, min lillebror tar tagit mina :(

Vad har du för ringsignal? Hade Hani - Lovestoned i nån månad. Nu Rihanna - Man down.

Har du kvar klädesplagg från då du var liten? I källaren I think.

Vad har du närmast dig just nu som är rött? Ferrarin & mammas mjukisdress :P.

Flirtar du mycket? Inte medvetet?

Dansar du i bilen? Dansar typ överallt?

Vilken radiostation lyssnade du till senast? Brukar skippa radion.


.. Den tråkigaste listan jag nånsin läst/svarat på. BUH!
Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag har saknat dig syster kan inte du komma till gbg snart??? Miss u <3

2011-03-23 @ 13:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0