Zzz..

Att lägga sig nu vore nog en bra ide, men något håller mig vaken?
Det känns faktiskt rätt skönt att börja skolan igen, samtidigt som att det är ett stort PALLAH' ..
Men det är la bara ta och bita ihop och kämpa .. uh I realy dont like that sentence!

Jag köpte äntligen en ny hårfärg, men det va en vän till mig som fick mig att överväga tanken av att prova lite ljusare en vad jag har nu. Det skulle vara grymt att pröva. Så imorgon kanske jag byter till ljusare hihi

Will see what im up to next .. will just have to see! :P

Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: hanna

ÄH PALLAAH hahahahahahahaha <3<3

2009-12-16 @ 08:10:35
URL: http://miself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0