It dont always turn out the way you think.

Jag är glad över att jag åkte på den här resan.
Sure, det blev inte som planerat. Men det kanske var ödet? Det kanske inte var meningen för mig att stanna kvar här länge. Men det gör inte mig något, utan tvärtom. Jag är oerhört tacksam över att jag fick komma hit. Att få se ett annat land, se ett annat liv ur andra perspektiv.

Jag har lärt mig att klara mig själv, inte förvänta mig att ha någon vid min sida hela tiden. Jag har inte någon här att kunna lita på till 100 som jag kunnat göra med andra, som jag byggt ett förtroende för efter lång tid. Jag har inte min mamma här som kan lyssna på mina problem & funderingar hela tiden. Utan jag måste ta tag i allt själv, inte så mycket har förändrats. Jag har alltid känt mig stark på den fronten. Men jag har utvecklats. Jag har haft tid att rensa mina tankar, att hitta mig själv, att våga mer.

Jag hoppas att jag utvecklas till det bättre, innan jag åker hem till Sverige ska jag känna mig 100% självständigare.



always be thankful for what you'v got. and fight for the things you want.
- S.the beliver.
Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: Amy

Jag älskar dig för att du är DU. <3

2010-08-07 @ 18:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0