Dumma wannabe blondi'

Jag är en sådan idiot, har blivit så jädrans blåst av mig! haha ..
Jag tror att jag förlorat på att skolan är slut (?!)

Jag skrev fel i annonsen, jag orkade inte skriva mycket & laddade upp de dåligaste bilderna!
Men nu ska det bli ändring på det, jag väntar på att få mail med bilderna på de andra hundarna o så lägger jag upp en ny annons. Hmmm .. kanske borde lägga upp en annons på bloggshoppen också? :)

Snart kommer hannie & så blir det kvällsumgänge med mina fina flickor Hanni&Lelle' ♥
Jag är så glad över att ha er :)

And tomorrow får jag träffa nästan alla mina flickor, wihu! :*

Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: Lenita

Och vi är glada över att vi har dig :)

2010-10-15 @ 17:01:51
URL: http://drottmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0