Shopshop!

Har precis beställt lite saker från internet.
Från H&M beställde jag tre toppar & så beställde jag massor med produkter till naglar.
Nya penslar, flera nagelfilar, géle, lite dekorationer ... Det ska bli kul att börja med naglar igen! :)

Jag kommer även åka till Göteborg ett tag och kommer även då hålla på med naglar under tiden jag är där så tjejer, hojta till! :)
- Gud vad jag älskar att shoppa. och eftersom att jag beställt från internet o' jag har pengar hos mammsen så svider det inte lika mycket när man ska betala så mycket hihihi ..


Min fina Shirin som nyligen blivit mamma! Längtar massor efter att få träffa lillen ♥
Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: Faranak

fina är ni båda 2. Hur gammal är din vän som också har barn... Kul din frågegrej va... 'ser inte skillnaden på stalkers o flörtar... Totally fucking agreement' :) puss lovely

2010-09-03 @ 18:54:22
URL: http://fyourightback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0