I'mma do it.

Idag fixade jag mina ögonbryn i salongen & hjälpte faster lite smått med kunderna.
och igår åkte vi till en uteservering med faster och några vänner och rökte vattenpipa och åt mat.
o' imorgon är det födelsedags fest, men jag är inte på värsta fest humöret så jag kommer nog inte bry mig om att fixa mig allt för mycket.

Jag måste påminna min faster man om att kolla när ambassaden har sina öppet tider så jag kan rösta. har bara 2 dagar på mig. Och jag känner mig rätt stressad för det också! För sist jag kollade så har de stängt. :/


He make's me smile ♥
Jag önskade att jag kunde krama om honom & pussa på honom.
My only prince, Shayan!
Fashionize.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0