- Don't dream your life.
Live your dreams
.



Idag har varit en seg o' downer day. Men endå försöker jag se allt positivt.
Jag är så tacksam över mitt nya jobb, jag är så tacksam över allt jag har och ser fram emot allt som väntar mig.

Jag har inte jobbat på det nya stället länge, men tillräckligt länge för att känna mig mer vaken.
Att uppskatta allt jag har och verkligen sträva efter mina mål. Aldrig nöja mig med det minsta.

Dream big - Folk som inte har armar, ben, funktionell kropp, syn, hörsel osvosv..
Dom ger aldrig upp, de är fortfarande tacksamma över deras liv.
Vissa satsar så otroligt mycket på att sträva efter de liv ''de inte är kapabla till att ha''
Och tro mig, vissa har det bra. Och sådanna människor ser jag verkligen upp till.

Nu mer än förr tackar jag verkligen för allt jag har.
& nu mer än förr vill jag också kunna lyckas.
- Never doubt yourself.
Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: Sara

fint! <3 egentligen ska jag till teaterskolan i år för att göra något roligt och vid sidan av höja Högskoleprovet. Jag vill så gärna bli jurist eller psykolog! Sedan är min dröm som jag kommer att leva--> bo i england ett år!

2011-06-23 @ 11:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0